Nieuws

weinig nieuws
=
veel werk

We hebben voor Blauwhoed een mooie VR-tour gemaakt voor het project Bergslicht in Bergen op Zoom.

De reacties waren zeer positief. Het blijkt wel weer dat Virtual Reality iets doet met mensen van alle leeftijden. Vanzelfsprekend was er ook nog een brochure te krijgen om alles nog eens rustig na te lezen en de mooie artist impressions te bekijken. Wij mochten deze ook aanleveren.

Toekomstige bewoner bekijkt VR-tour met samsung gear VR

Nieuwe website

We willen meer de nadruk leggen op de hoge kwaliteit van onze impressies. Dus namen we de tijd om nog eens goed naar onze website vol met mooie artist impressions te kijken.

Daarom gebruiken we vanaf nu een rustige banner met een detail van een impressie aan de bovenzijde. Daaronder zijn de verschillende vakjes met impressies wat groter geworden.

Hierdoor oogt alles wat rustiger. En krijgt de site meer impact.

Variatie

Binnenkort volgen nog foto’s van het team van visualisers.  Daarnaast hebben we nog wat mooie nieuwbouwprojecten online gezet. We krijgen steeds meer volgers en fans en gaan door op deze weg. Afgelopen tijd maakten we enkele 3d-animaties van grote projecten. Die komen na de zomer online..

De variatie is groot op dit moment: artist impressions van pleinen, distributiecentra, kerstmarkten, recreatiewoningen. wij maken ze allemaal met dezelfde grote passie.Op zoek naar Virtual reality? bekijk dan eens onze nieuwe demopagina: http://demo.mooneye.nl/

Artist impression bestellen?

Neem gerust contact op als je ook op zoek bent naar hoge kwaliteit voor een nette prijs

 

 

header_opmaak_Bericht_VR

Mooneye gaat het jaar weer fris van start met nieuwe ambities en ontwikkelingen.

– We hebben weer een twitter account.
https://twitter.com/Mooneye3D Volg ons nu en wij houden je op de hoogte met prachtige Artist impressions.

– Een facebook pagina over virtual reality.
https://www.facebook.com/projectvirtualreality/?fref=ts

Virtual Reality:
Vanaf dit jaar gaan we deze website ook gebruiken om berichten te plaatsen over virtual reality.
Bij Mooneye gaan we de verschillende mogelijkheden onderzoeken.
Dus van de Google cardboard tot de Occulus rift , tot de HTC Vive en onderstaande /samsung Gear VR.
In ieder geval ziet deze er wel mooi uit.
en in gesprekken horen we dat deze brillen/toestellen al veel gebruikt zijn bij projecten.

Onze 360 VR Video’s worden ook op onze youtube en facebook pagina’s gepubliceerd.
https://www.youtube.com/user/Mooneye3D

Bij het maken van interieurimpressies doen we onze best om originele ontwerpen te verzinnen.
Daarnaast benaderen we ruimtes alsof we fotografen zijn.
We zijn met onze artist impressions terecht gekomen op een interieur-design website.
Daar roemen ze het interieur met ramen van de vloer tot aan plafond in combinatie met ons scandinavische interieur.
Graag wijzen we op de architect van deze woningen Kernarchitecten en de opdrachtgever Wing groep.
Meer info over deze woningen komt binnenkort op: http://www.stadsparc.nl/

“Everything about this interior concept by Mooneye is fun, quirky, colorful, and undeniably Scandinavian.
Soft pale teal combines with natural wood accents and expanses of white to form a cohesive and comfortable interior anyone could love.”
http://www.home-designing.com/

3d-animatie vintage loft from luc van Mooneye on Vimeo.

Demo van een bestaand project, die we hebben omgezet naar een .3D-animatie.

3D-animatie nodig?

Wij krijgen regelmatig de vraag of we ook 3D-animaties kunnen maken voor nieuwbouwprojecten.

Bij Mooneye zijn we perfectionisten. Dus zijn we begonnen te testen of we 3D-animaties net zo mooi kunnen maken als onze artist impressions.

Dit is een kleine eerste demo.

3d-animatie vintage loft from luc van Mooneye on Vimeo.

Demo van een bestaand project, die we hebben omgezet naar een .3D-animatie.

Demo van een bestaand project, dit vintage design penthouse hebben we geupgrade naar een 3D-animatie.

set interieurimpressies

Afgelopen halfjaar hebben we een aantal fijne klanten mogen begroeten waaronder Bouwfonds. Voor dit project in Velden in Limburg hebben we niet 1 artist impression gemaakt van het interieur. In plaats daarvan hebben we losse impressies gemaakt voor de keuken, de woonkamer en van een loungeplek in de woning.

In onze ogen komt een interieur zo beter tot zijn recht. Qua interieur hebben we ons laten helpen door een interieuradviseur. Dit zorgt ervoor dat het interieur anders maar ook beter is ingericht dan de gemiddelde interieurimpressie.

keuken impressie

artist impression moderne keuken

Tuinen

Voor het straatbeeld hebben we gezkozen zo dicht mogelijk in de buurt te blijven van hoe dit soort tuinen meestal ingericht woirden. Dat betekent dus mooie haagjes met daarachter lavendel of Annabellen.

3d impressie tuin

artist impression zonnige loungeplek

artist impressions bekijken in portfolio

U kunt via deze link : http://vastgoed.mooneye.nl/album/bouwfonds-velden/ de beelden bekijken. Heeft u ook interesse in mooie impressies neem dan contact op met Mooneye.

 

Mooneye zoekt weer stagaires op het gebied van 3d-visualisatie.

Als je een liefhebber bent van het maken van 3d-modellen, texturen van 3d-modellen en het liefst ook goed bent in photoshoppen ben je bij Mooneye welkom. Wij kunnen je skills op het gebied van artist impressions en 3d-animaties naar een hoger niveau tillen.

Goede sfeer & en betere portfolio

Onze stagaires zijn zonder uitzondering enthousiast over de stage die ze liepen bij Mooneye. We hebben veel kennis in huis en de sfeer is ongedwongen. Je krijgt ook veel mee van hoe een 3d-buro werkt en hoe beslissingen genomen worden. Je portfolio ziet er na je stage veel beter uit.

Als je interesse hebt kijk dan hier : http://vastgoed.mooneye.nl/stage-lopen-bij-mooneye/

Artist impression New Orleans

Deze 3D Impressies in avondlicht met daarop het nieuwbouwproject New Orleans staat sinds kort in de verschillende media zoals kranten, advertenties en de Citylife Roermond . Het gebouw komt te liggen naast de Yumble en in de buurt van het Designer Outlet Center.

Leuk om op de mat te krijgen

Het 3D-team van Mooneye is erg trots dat onze interieur- en exterieurimpressies niet alleen meer gevraagd en gewaardeerd worden, maar dat we ook meer in de media aandacht krijgen. Meestal in de vorm van advertenties. Een paar jaar geleden stoorde creatief directeur Luc zich nog wel eens aan de matige artist impressions die gemaakt werden van gebouwen in zijn regio. Tegenwoordig is het vaak leuker om de regionale krantjes en ook bijvoorbeeld de CityLife op de mat te krijgen.  In deze versie van het stads-magazine stonden bijvoorbeeld ook impressies van het nieuwbouwproject De Leistert. Op het goede papier komen de kleuren goed uit.

In de komende editie staan waarschijnlijk weer 2 projecten van ons. We zijn benieuwd!

Korte beschrijving van de project website http: //www.wonenopjazzcity.nl/#new-orleans
“Het eerste appartementengebouw op Jazz City heeft haar naam te danken aan de grootste jazzstad van de wereld. De elementen wonen, shoppen en beleven zorgen voor een dynamische leefmix. Geniet vanuit je living van de skyline van Roermond of laat je verrassen door de sfeer van alledag die plaatsvindt op de promenade. Voeg daar de rust van het groen en water aan toe en je woont in perfecte harmonie.”

Bekijk de grote impressies in onze gallery: http://vastgoed.mooneye.nl/album/designer-outlet-center/

Afgelopen jaar was de 3D-visualisatie van Resort Gastein een van de mooiste projecten. In deze Isuu-magazine staan wat quotes van de verschillende teamleden en ook een erg mooie referentie van onze klant John Teunisse.

Referentie John Teunisse, Resort Gastein:

Als ontwikkelaars van een vakantiepark in Oostenrijk zijn wij niet eerder in contact geweest met bedrijven
die professionele artist impressions maken. Op het moment dat de behoefte ontstaat begint uiteraard, zoals vaker bij iets nieuws, een zoektocht op
internet. Een veelvoud aan bedrijven komen op je pad. Dus bij een aantal bedrijven offertes opgevraagd na
een eerste selectie op kwaliteit. Dan begint de ellende pas echt. Termen en vakjargon waar je niet aan
gewend bent en die volstrekt onduidelijk zijn staan in de aanbiedingen die je vervolgens ontvangt.

Na een paar telefoontjes kwam ik uiteindelijk bij Mooneye terecht. In 1 gesprek werd alles duidelijk, de aanbieding
bleek scherp en we konden beginnen.
De zorgvuldigheid waarmee werd gewerkt en de uiteindelijke geleverde kwaliteit heeft alle verwachtingen
overtroffen.De communicatie tijdens het proces was snel en doelmatig. Tijdens het productie proces bleek dat ik mijn
opdracht in eerste instantie niet helemaal juist had gedefinieerd. Dit heeft niet tot vertraging of kosten
verhoging geleid. Deadlines die gesteld zijn werden zonder mankeren gehaald. Kortom uiterst tevreden over
het proces.
Het eindproduct is verbluffend. Onze makelaars zijn uiterst tevreden met het materiaal waarmee ze mogen
werken.De kopers hoeven na het zien van de plaatjes niet meer overtuigd te worden van de kwaliteit van het
project. Of het is wat ze zoeken staat daar los van maar we staan bij elk gesprek met 1-0 voor ten opzichte
van partijen die minder professioneel materiaal tot hun beschikking hebben.
Bij volgende opdrachten is mijn keuze duidelijk. Ook al zouden ze niet de goedkoopste aanbieder zijn, de
opdracht gaat naar Mooneye.

John Teunisse

Impressies van Mooneye voor Looiershof in magazine de Nummer1

 

Dit bericht stond vandaag in de krant Telegraaf:IMG_3830

Beleggers investeren €600 miljoen in Zeeuwse vakantieparken Joris Polman

Amsterdam – Beleggers investeren in twee jaar €600 miljoen in zeven nieuwe Zeeuwse vakantieparken. De impuls levert 3000 tijdelijke en 700 structurele banen op.
Dat blijkt uit vandaag gepubliceerde cijfers van Arcus, de Zeeuwse projectontwikkelaar die de parken van Roompot Vakanties ontwikkelt.

Het gaat om projecten van Arcus in Cadzand-Bad (reeds gerealiseerd), Breskens, Domburg en Ouddorp. Samen met BPD, voorheen Bouwfonds, thans onderdeel van de Rabo Vastgoedgroep, worden parken in Renesse, Dishoek en Nieuwvliet-Bad gebouwd. Roompot Vakanties gaat de parken exploiteren. De bouw van de projecten biedt dit en komend jaar werk aan ruim drieduizend mensen, stelt Arcus. De exploitatie zorgt voor zevenhonderd permanente banen, zegt Arcus-directeur Enrico de Koster.

Als alle nieuwe parken open zijn, geven de bezoekers jaarlijks €90 miljoen uit in de regio, rekent Arcus voor. Ook de zeven gemeenten profiteren van de uitbreiding: jaarlijks innen de nieuwe parken €2,8 miljoen toeristenbelasting bij hun gasten.

Vlag uit

impressie in de krantDe genoemde bedragen zijn indrukwekkend en op het Zeeuwse provinciehuis hangt de vlag dan ook uit, bevestigt gedeputeerde Ben de Reu (Werkgelegenheid). Zeeland heeft het de laatste jaren flink voor de kiezen gekregen. De Zeeuwen hadden onder meer te kampen met de sluiting van diverse fabrieken, het faillissement van Neckermann en het massaontslag bij tabaksproducent Philip Morris in Bergen op Zoom.

De Reu: „Eindelijk kunnen we weer eens ander nieuws uit onze provincie bekend maken. En wat voor een nieuws! Zevenhonderd banen erbij.” De trotse gedeputeerde maakt graag een vergelijking met de komst van Google naar Groningen. „Eerlijk gezegd heb ik liever dit. Van zo’n multinational weet je nooit of ze lang blijven. Ze kunnen hun vestiging zo maar weer verplaatsen. Maar een vakantiepark verplaats je niet.” Google levert Groningen 150 banen op. De Reu: „We hebben het hier in Zeeland dus over zevenhonderd permanente banen.” En ook indirect verwacht De Reu veel van de impuls. „De parken moeten worden gebouwd, maar als ze af zijn, gaan de bezoekers straks ook naar de bakker en de supermarkt.”jurgen over the shoulder

Particuliere beleggers

De miljoeneninvestering wordt in Zeeland vooral opgehoest door particuliere beleggers. Niet eens zozeer om de aanloop van de bouw te financieren, legt Arcus-directeur De Koster uit. Maar de vele honderden vakantiehuisjes gaan straks vrijwel allemaal in de verkoop. Volgens De Koster ziet de toekomst voor de verkoop van „kwalitatief hoogwaardig recreatief onroerend goed” er positief uit: „Door onder andere de crisis is de populariteit voor het investeren in deze vorm van vastgoed een waardevast alternatief gebleken ten opzichte van de traditionele beleggingsvormen en financiële producten. Waar voorheen 70 procent van de kopers een financiering nodig had voor de aankoop, is dat tegenwoordig 30 procent.”

Roompot Vakanties neemt straks bij de eigenaren veel uit handen door de verhuur van de huisjes te regelen. Volgens De Koster is dit een succesformule. „De crisis maakt dat veel mensen hun vakantie dichter bij huis willen vieren. Dichterbij, maar dan wel luxer.” Een deel van de nieuwe luxe bungalows wordt dan ook gebouwd als vervanging voor verouderde stacaravans en kampeerplaatsen. De goedkoopste bungalows gaan van de hand voor €150.000, aldus De Koster. De duurste huisjes moeten €300.000 gaan kosten.

Webmagazine met artist impressions van Kluskantoren

Afgelopen voorjaar hebben we enorm veel mooie, leuke en interessante projecten mogen visualiseren.
Dus het werd tijd voor een update van onze portfolio.

Bekijk hier onze portfolio pdf’s:
Interieur en Exterieur

design_artist_impressie

Een tijdje geleden kwam ik bij een bijeenkomst op Kasteeltje Hattem de heer Timmermans tegen.

Hij kon wel wat hulp gebruiken bij het presenteren van interieurplannen. Voor een opdracht voor levering van meubilair in de zorg (PSW)  moest hij het opnemen tegen een concurrent. Daarbij kwamen onze artist impressions van pas.  Onlangs hoorde ik dat ze de opdracht binnen hebben weten te halen.  Mede door onze impressies was de presentatie een groot succes.  Gefeliciteerd team  Timmermans 

groepsruimte

http://vastgoed.mooneye.nl/album/interieur/

Frisse start met nieuwe artist impressions en een nieuwe look.
Bij Mooneye gaan we steeds een stapje verder met onze 3d artist impressions en projectpresentatie.
Nu hebben we ook een nieuwe website. Wat vinden jullie van de nieuwe look?